Комісія по РЕКЕТУ

29-го листопада 2011 року у малій залі будинку Херсонської міської ради по пр. Ушакова, 37
відбулося засідання горезвісної багатьом херсонцям Комісії по інфраструктурі, або, як її багато хто називає – Комісії по рекету.
На її засідання і прийшов Голова Комітету з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва у складі Громадської Ради при Херсонській ОДА Сергій Кириченко.
Він представився головуючій на засіданні Комісії по інфраструктурі, депутату Херсонської міськради по списку партії С.Тігіпка «Сильна Україна» — Вербицькій Алісі Анатоліївні та попросив слова на коротку заяву.
Слово йому надали, в якому він і висловив позицію, яка відтворена у Заяві.
Коли С.Кириченко вийшов у коридор, то перед дверима приміщення, де засідала комісія, вже сиділо біля півтора десятка людей, яких викликали з однією метою: запропонувати викласти чималу суму грошей у невідомі їм фонди міської влади. І люди поцікавилися у відомої їм людини, що саме відбуватиметься на засіданні комісії, куди їх запросили, та як їм себе вести. На це С.Кириченко залишив їм один примірник своєї юридично аргументованої заяви і пояснив, що з них будуть стягувати відповідні чималі суми грошей, що прямо заборонено чинним законодавством.
Люди подякували громадському активісту за фахову консультацію, і вже озброєні юридичними знаннями, були готові відбити зазіхання владних вимагателів.
На переконання С.Кириченка, якщо після його візиту до будівлі Херсонської міської ради, Херсонський міський голова В.Сальдо і надалі буде продовжувати діяльність Комісії о інфраструктурі, то це буде ще окремим епізодом кримінальної справи, яка неминуче повинна бути порушена по факту незаконної діяльності органу, який заборонений чинним законодавством.
Що ж, С.Кириченко підкинув владі черговий серйозний іспит на «вошивість».

Прес-центр ХМПО«Народний контроль»

Комітет з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва у складі Громадської Ради
при Херсонській обласній державній адміністрації
Україна, вул.Суворова, 10-б, м.Херсон, 73000

29 листопада 2011 р. Голові Херсонської обласної державної адміністрації
Костяку М.М.
73000, м.Херсон, площа Свободи, 1

Херсонському міському голові Сальдо В.В.
73000, м.Херсон, пр-т Ушакова, 37

Прокурору м.Херсона Чаусу В.І.
73000, м.Херсон, вул.Тираспольська, 5-а

Управління Служби безпеки України
у Херсонській області Савченку В.І.
73000 м.Херсон, вул. Кірова, 1

Державна податкова адміністрація
в Херсонській області Козловському М.І.
73026 м.Херсон, пр-т Ушакова, 75

З А Я В А

Як Заступник Голови Громадської Ради при Херсонській облдержадміністрації та Голова Комітету з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва у складі Громадської Ради при Херсонській ОДА, я отримую численні звернення суб’єктів підприємницької діяльності та громадян на порушення їх прав з боку посадових осіб органів місцевого самоврядування міста Херсона засобом установлення та стягнення з них місцевих податків та зборів, не передбачених Податковим Кодексом України та чинним законодавством.

Так, на сайті Херсонської міської ради:
www.city.kherson.ua/index.php?id=2453
міститься офіційна інформація Управління громадських зв'язків Херсонської міської ради про затверджений порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Херсона.

Такий порядок був встановлений для залучення коштів замовників на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2007 № 40 «Про встановлення граничного розміру коштів замовників, що залучаються для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів».
Саме керуючись даною Постановою, виконком Херсонської міської ради, прийняв рішення від 17.06.2008 № 252 «Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Херсона», яким затвердив Порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Херсона, Типовий договір, Положення та склад комісії з питань розподілу коштів замовників, залучених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

Порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Херсона застосовується для залучення коштів замовників, які здійснюють будівництво на території міста, незалежно від форм власності. Залучення коштів провадиться у вигляді одноразового внеску, який сплачує замовник на спеціальний рахунок у відділенні Державного казначейства м. Херсона «Суми за дорученням».

На тому ж сайті Херсонської міської ради:
city.kherson.ua/upload/acts/v252.zip
розміщено рішення Виконавчого комітету Херсонської міської ради № 252 від 17.06.08 р. «Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури м. Херсона», затверджене на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2007 № 40 «Про встановлення граничного розміру коштів замовників, що залучаються для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів», яким затверджено:

1.1. Порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури міста згідно з додатком 1.
1.2. Типовий договір про сплату залучених коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Херсона згідно з додатком 2.
1.3. Склад комісії з питань розподілу коштів замовників, залучених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, згідно з додатком 3.
1.4. Положення про комісію з питань розподілу коштів замовників, залучених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, згідно з додатком 4.

Зазначене рішення виконкому Херсонської міської ради та інші дії посадових осіб органів місцевого самоврядування м.Херсона є незаконними, такими, що порушують права і свободи мешканців м.Херсона – членів територіальної громади міста. Цей висновок ґрунтується на чинному законодавстві та змінах, внесених до нормативно-правових актів.

Кабінетом Міністрів України затверджено Постанову від 28 квітня 2009 р. N415 «Про визнання такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2007 р. N 40 та пунктів 1, 2 і 4 постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 р. N 772», згідно якої втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 24 січня 2007 р. N40 «Про встановлення граничного розміру коштів замовників, що залучаються для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів».

Наслідком втрати чинності зазначеної вище Постанови КМУ від 24 січня 2007 р. N 40 стала втрата правових підстав для подальшої дії рішення Виконавчого комітету Херсонської міської ради № 252 від 17.06.08 р. «Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Херсона».
Але до сих пір, впродовж більш як двох з половиною років, зазначене рішення не скасовано і два з половиною роки продовжує свою незаконну діяльність Комісія з питань розподілу коштів замовників, залучених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Херсона.

Але не тільки за таких підстав дії посадових осіб органів місцевого самоврядування м. Херсона визнаються незаконними.
Протиправність дій посадових осіб органів місцевого самоврядування м. Херсона та Комісії з питань розподілу коштів замовників, залучених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Херсона визначається також і з підстав змісту положень статей 8 та 10 Податкового кодексу України, який набув чинності з 01.01.2011 року.

Згідно статті 8 ПКА України:
«8.1. В Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори.
8.3. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних і міських рад у межах їх повноважень, і є обов'язковими до сплати на території відповідних територіальних громад».

Згідно статті 10 ПКА України:
10.1. До місцевих податків належать:
10.1.1. податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
10.1.2. єдиний податок.
10.2. До місцевих зборів належать:
10.2.1. збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;
10.2.2. збір за місця для паркування транспортних засобів;
10.2.3. туристичний збір.
10.5. Установлення місцевих податків та зборів, не передбачених цим Кодексом, забороняється».

Таким чином, станом на сьогодні органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами не дотримується режим заборони інших місцевих податків і зборів та налагоджена протиправна схема вимагательства і порядок незаконного стягнення грошей з громадян, підприємств та організацій в порушення встановленої заборони здійснювати це. Такі дії підпадають під ознаки службових злочинів, які скоюються групою осіб за попередньою змовою.

За правилами чинного законодавства потрібно не тільки негайно припинити подальше незаконне і заборонене стягнення коштів з громадян і юридичних осіб, а ще й повернути гроші усім громадянам, юридичним особам, з яких впродовж останніх двох з половиною років ці гроші незаконно стягувалися під приводом вимог чинного законодавства.

На підставі наведеного вище п р о ш у надати на мою адресу відповідь щодо здійснених заходів по припиненню стягнення грошей з фізичних і юридичних осіб Комісією з питань розподілу коштів замовників, залучених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Херсона та повернення незаконно стягнених грошей усім громадянам, юридичним особам, з яких впродовж останніх двох з половиною років ці гроші незаконно стягувалися органами місцевого самоврядування м. Херсона та їх службовими і посадовими особами під приводом вимог чинного законодавства.

Відповідь прошу направити в строк, визначений чинним законодавством на адресу, зазначену на бланку.

З повагою,

Голова Комітету з питань
регуляторної політики та
розвитку підприємництва
у складі Громадської Ради
при Херсонській ОДА
Сергій Кириченко

0 комментариев

Оставить комментарий

Комментировать при помощи:


Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.